سوالات متداول

چگونه میتوانم در سایت فروشگاه تخصصی مجید ثبت نام کنم ؟

در وب سایت گزینه “ورود به سایت” را کلیک نمایید. در قسمت ثبت نام، با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. ( با هر دو روش نیاز به وارد کردن کد فعال سازی که برایتان ارسال می شود، دارید.)

پس از وارد کردن کد فعالسازی، نام و نام خانوادگی و پسورد خود را وارد کرده و ثبت نام را کلیک نمایید. رمز خودم را فراموش کرده ام.

 

چطور می توانم وارد پروفایلم شوم؟

در وب سایت گزینه “ورود به سایت” را کلیک نمایید. در قسمت ورود، بر روی فراموشی رمز عبور کلیک نمایید. سپس شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ارسال رمز عبور” کلیک نمایید. رمز عبور جدید به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می شود.

 

چگونه می توانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل من” کلیک کرده و در صفحه حساب کاربری بر روی “ویرایش پروفایل” کلیک نمایید. در آنجا می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.

 

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. امکان تغییر فاکتور پس از صادر شدن آن وجود ندارد.

 

می‏توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی فروشگاه تخصصی مجید سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!

 

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما هر روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.

 

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

 

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

تمامی سفارشات شهر تهران با پیک ارسال می شود و محصولاتی که سنگین یا حجیم باشند با وانت ارسال می شود. اگر شما در یکی از شهرهای ابهر – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – اهواز – ایلام – آبادان – آران بیدگل – آزادشهر – آستارا – آمل – اردکان – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد – بم – بناب – بندر انزلی – بندرعباس – بهشهر – بوشهر – بوکان – بیرجند – تبریز – تنکابن – چابهار – چالوس – خرم آباد – خرمدره – خرمشهر – خمینی شهر – خوی – دامغان – دزفول – دلیجان – رشت – رفسنجان – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سقز – سمنان – سنندج -سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – قزوین – عسلویه – قائم شهر – قشم – قم – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – گچساران – گرگان – گنبد – لاهیجان – لردگان – لنگرود – ماهشهر – محمودآباد – مراغه – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب – نور – نوشهر – میبد – نیشابور – هشتگرد – همدان – یاسوج – یزد هستید، سفارشات از طریق باربری ارسال می شود. شهرهای خارج از این مراکز ، توسط شرکت پست تحویل شما می شود.

 

 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در تهران با روش اکسپرس، اگر تا ساعت 17 سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود. در تهران با روش عادی، سفارشات 1-2 روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود. در صورتی که در یکی از شهرهای ذکر شده در بالا هستید، سفارشات 1-2 روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود و در شهرهای خارج از مراکز ذکر شده 1-4 روز کاری توسط شرکت پست تحویل داده می شود.

 

می‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

 

با توجه به نواسانات قیمت بازار امکان قیمت گذاری بعضی اقلام ممکن نیست لذا همیشه از طریق تماس با فروشگاه تخصصی مجید در بخش تماس با ما نسبت به اطلاع از قیمت و موجودی کالای مورد نظر اقدام کنید.

 

ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟

سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.

 

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی فروشگاه تخصصی مجید وجود دارد.

 

آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه تخصصی مجید محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی فروشگاه تخصصی مجید تماس حاصل فرمایید.

 

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.

 

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.

 

آیا کالاهایی که در سایت فروشگاه تخصصی مجید بفروش می رسد اصل هستند؟

بله. تمام کالاهایی که در فروشگاه تخصصی مجید به فروش می رسد، دارای اصالت است .

 

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید. در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید. در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.

 

چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟

لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی سایت فروشگاه تخصصی مجید تماس بگیرید.

سوالات متداول